- - - - - - - - - - - - - - - - - -
ABOUT ME | HOME
- - - - - - - - - - - - - - - - - -

New Friends....

What's up gegirl & boboy? Assalamualaikum. Okay today Minaa nak story about my new friends. Actually lebih sedap dengar "kakak" sebab dia dah 18tahun. Hehehe kene lah hormat kan? Ceh...... Haha gelabah je! Okay I know her as Yaya Abdullah. Tak pernah tanya lagi nama penuh dia. Hehe nanti lah saya tanya. I called her "Yaya Mucux" And dia panggil Minaa "Gemok pendek" Hihi so sweet kan? Yes I know.

Okay actually dia ni kawan Safwan lah..... Dia suka penuh kan notifications saya time dekat Facebook. Hehe I was like "Eh annoying nya dia" Hikhik, then bukak page dia. Dia post twitter dia. Minaa dengan baik hati pun follow dia. Dari situ lah permulaan kisah kami. Setiap hari mention dengan dia ni. Korang kene tahu yang dia ni masuk air sikit hahaha.

Minaa suka lah kawan dengan dia. Hihihi kiteorang dah macam couple K. Saling mengeTweet bila rindu. Ceh ceh...... Ahaks! Minaa tak pernah lagi meet dia... Harap suatu hari nanti Minaa dapat meet dia lah. Haaaa itu salah satu yang Minaa nak haha. Lepak dgn dia. Nak tahu jgk, mulut dia bising tak macam kat twitter? Kihkih. I think dia ni sgt lah kecik molek. Eh macam comels je! *Yaya baca dia mesti senyum* Hahahaha jangan perasan ok Yaya? :P Korang follow lah dia kat twitter. Tekan je ni ---->  @YayaaAbdullah

To Yaya Abdullah :-
I hope that kita kawan selamanya lah. Even baru kenal kan hehehe. Saya rasa awak ni baik sangat dengan saya. "Saya rasa" jelah. Hahaha joke. Thanks being my friends Ok?