- - - - - - - - - - - - - - - - - -
ABOUT ME | HOME
- - - - - - - - - - - - - - - - - -

#TwtUpKami.............

Hi! Assalamualaikum semua. Yeah semua tahu pasal #TwtUpKami kan? Hm kebanyakkan budak Twitter tahu lah kot. Ok what ever -,- Harini (Sabtu) ada event TwtUpKami dekat Bukit Jalil. Korang tahu kan? Mesti tahu punya~ Orite............. Cantik~

Okayy, Minaa gerak with Chyrah, Mira & Pyka. Empat orang pun jadi en? Hewhew actually nak meet Kak Shima...... But tak jadi sebab dia ada class. So nevermind~ Hm Chyrah yang ajak pergi event ni. So tnya abang mak abah semua dorg ok. Minaa pon follow! Ktrg gerak pukul 12. Awal ke? Tkde lah awal mana actually. En? Hahaha. Minaa ada benda ni................. 
Actually semua yang datang dapat benda ni. Hewhew nmpak tak nama saya "MinaaMinott" Cehhhh ^^ Hm seriously Minaa cakap ramai gile mamat hensem-hensem. Dalam hati saya "Ohh tak tak. Sfwan tetap hensem" Hahaha bajettt lah kau Minaa -,- But ada betulnya doo. Minaa just fikir Minaa taken & Minaa ada balak (!) Itu je Hehe baik kan saya? Ok saya tahu itu~ Thanks sgt >.<

Okay then PM kita datang.......... Wowowo memang ramai jerit. Haha dia pon jiwa remaja jgak pew! Dia kata sekarang dia pon dah guna ayat macam "LOL" "FYI" & else. Wahh class gituwwww! Saya nampak Pak Nil tapi apa akan daya...... Tak dapat snap :'( Nevermind. Next time... Eh eh nak tunjuk dua gambar. Jgn jelouse tau tau? Wait haaaa....
Ehh jangan lah jelouse korang :-( Hmmmm Minaa jumpa Karl, Tasha & Syed. Mereka sangat lah awesome! Kalah tweet famous yang lain. Hm sombong~ Kononnya retis gituw. Haha padahal? Hm hm. Hehehe Kak Tasha sangat lah friendly. Awesome sgt lah >.< Yang si Chyrah tak habis-habis "Weh aku minat doo mamat tu. Jom lah snap gambar" Ok..... Aku faham scandle aku tu hensem Chyrah. Hahaha just kidding~ Then pukul 5.30 p.m ktrg gerak balik. Awal kan? K diam! Ktrg en anak remaja yang baik *puihh* Hahaha. Ok lah done here. Bye xx. FollowMeUp @MinaaMinott. Assalamualaikum ^^v