- - - - - - - - - - - - - - - - - -
ABOUT ME | HOME
- - - - - - - - - - - - - - - - - -

Hello June..........

Assalamulaikum. Hai today's 1st June right? Yeah new months. New chapter. New topic. All new :-) Ok actually that's not my topic. Hahahahahahahahahahha. Just buat gempak -.- Ok maafkan saya. Hm nak update apa eh? Hm FYI saya bosan sgt harini. Hm ada pakwe macam tkde. Semalam tak meseg sgt ngn dia..... Eh bukan tak meseg langsung. Meseg!!! Tapi kejap je 5p.m until 6p.m then pfffttts -.-' Then today pon kemana hilang. Fone off.............. I'm die kalau mcm ni biy.

Mentang-mentang holidays 1week for Hari Gawai. Aku kau lupa ye biy? How dare you? Ok nevermind bagi peluang dekat mamat botak tu. Haha oh ya! Teringat, bila dia called me "Anak orang iban" Cause my curly hair. Hm sgt lah sentap.......... Even he's just kidding. Haha malu siot pakwe kita cakap macamtu. Rasa macam "Ohhh tidak! Aku tak lawa ke kat depan mata dia. Ohh tidak~~~~ Harap tak mintak break-up" LOL what I'm thinking about. Hahaha he's just kidding.

Then saya lawan balik apa dia cakap. Dia panggil saya anak org iban kan? Ok I called him "Botak/Castello" Hahaha tahu marah! But dia still cakap "Even botak still hensem. Syg macam iban" OMG! Lagi tambah sentap. Hahahahahahahaha biy you tunggu you balik KL. I hempuk you guna kayu -.- Tengok ah~ Bytheway Safwan, do you know that I miss you a lot? :') Hmm.

Eh berdrama pulak. Haha ok sambung.........
Saya cakap dengan dia "Jangan tinggal kan sayang even apa jadi" Dan dia balas "Eh tkdenye. Biy dah ade tanggungjawab" Ecehhh pora~ Ayat berbunga-bunga. But hope ayat awk tu berguna lah en? Bukan hangat-hangat taik ayam K? Hihihihi :-b

"That I really in love with this guy? With Safwan Bin Basri?" Oh ya! I do. I'm in love with this guy. Very much. Because he's a caring, loving, romantic & gentle man in my world. Seriously girls Please don't be jelouse with me. Please...... DON'T ! Hahahahaha. Ok saya pon dah naik gila & tkde idea sgt. Tak tahu nak update apa -.- Hmmmmmmmm just follow me on Twitter lah @MinaaMinott Hehehe thanks. Bye assalamualaikum