- - - - - - - - - - - - - - - - - -
ABOUT ME | HOME
- - - - - - - - - - - - - - - - - -

Aku paling tak suka bila........

1. Aku couple dengan orang tu. Then ade orang lain nak nyebuk dalam Relay aku! Fuck.

2. Aku tengah cakap *pokpekpokpek* Then ade je orang nak ejek aku punya "R" Aku tahu aku ni pelat "R" Hmm ni yang buat aku nak marah............

3. Aku meseg someone panjang lebar & berjela-jala. Then dia reply ''K'' je? Ughh, kau babi.

4. Aku tengah syok cerita....... Then tetiba kawan aku kata ''Ade aku kesah?'' Ini lagi satu Ba Alif Ba Ya nama dia. Hehehehehe kita mencixXx ahh.

5. Kau ajak aku lepak. Okay then aku dah siap. Kau boleh kata ''Jap nak mandi'' Hihi comel sangat..

6. Salah kau sebab kau tak cakap kau punya battery dah nak habis. Then bila kau off fone. Punya lah panjang aku membebel. Then kau boleh kata aku menuduh kau? Lol aku mana tahu battery kau dah habis.


7. Aku tengah online. Then ade orang hantar "Hai nak kenal boleh? Nama apa?'' Ya Allah. Terang-terang aku dah tulis nama aku Minaa Minott. Paling kurang pon baca lah Info. Aku en dah bgtahu.

8. Kau meseg ngn aku, then tak letak ''Noktah'' kat penghujung kata. Tolong lah letak! Sebab bila takda noktah. Rasa macam nak taknak je balas. Sebab..... aku tgok kau ni macam malas nak taip.


9. Orang panggil aku ''Budak Hot'' Aku taknak pon gelaran tu. Kau nak kata aku batak hot? Pergi mampus. Hahahahah forever sakai.........

10. Orang belagak baik depan aku. Heheheh dah jahat tu. Tunjuk je Ok? I tak kesah.